Sushi, Sushiko i Sushi Factory w portfolio Agencji Tango
Sushi już dawno przestało być w Polsce daniem egzotycznym i śmiało wkroczyło na nasze stoły, zarówno zamawiane z restauracji na wynos, jak i kupowane w supermarketach. Idealne rozwiązanie dla smakoszy tej potrawy oferuje wiodący w Polsce producent japońskiego przysmaku, Sushi Factory, z którym Agencja Brandingowa Tango współpracuje już od kilku lat.
2019-01-30, 13:36

Głównym zadaniem Agencji na początku współpracy było zaprojektowanie opakowań do linii
Premium Sushi 4 You, zawierającej kilkanaście zestawów sushi. Cel to stworzenie nowego wizerunku marki
z silnie uwidocznionym logo i nowoczesnym designem opierającym się na tradycyjnej japońskiej skromności
i oszczędności formy. Kolor czarny wydał nam się odpowiedni dla uzyskania spójności linii i podkreślenia uwidocznionych w dużym oknie kolorystycznych kompozycji, różnych dla poszczególnych zestawów sushi.

Wraz z rozwojem Sushi Factory przed Agencją Tango pojawiły się kolejne wyzwania. Spod naszej ręki wyszedł brand hero – samuraj Sushiko, spełniający funkcję edukacyjną, przybliżający konsumentowi tajniki i ciekawostki kuchni azjatyckiej.

W ubiegłym roku Nasz klient wprowadził na rynek między innymi dwie nowe marki kategorii food to go:
Origini 4 you i Wrap 4 you. Linia opakowań Wrap 4 you to całkiem nowa kreacja komunikująca się z młodszym odbiorcą. Agencja postawiła na oryginalną grafikę nawiązującą do japońskich kreskówek. Zróżnicowana kolorystyka poszczególnych opakowań umożliwia łatwy wybór smaku wrapa. Całość wygląda bardzo atrakcyjnie i ułatwia identyfikację produktu na półce.

KONTAKT / AUTOR
Kontakt
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.