Gabriella to marka, która dba, by każdego dnia kobiety mogły czuć się wyjątkowo, nosząc zachwycające rajstopy najwyższej jakości. Pomysłowe grafiki na rajstopach wzbudzają nie tylko ciekawość, ale i zachwyt. Historia, tożsamość i patriotyzm lokalny to powód do dumy oraz doskonały pretekst, by promować motywy krakowskie, łódzkie, czy śląskie na nogach pięknych Polek i nie tylko, gdyż produkty Gabriella nie znają granic.
Przemysł kreatywny z Łodzi, po stworzeniu submarki „Łódzka Rajtuza”, w ramach której powstały modele z charakterystycznymi obiektami miasta (fabryki, pomnik Tadeusza Kościuszki, Manufaktura) zdobył serca mieszkanek innych regionów. Powstały także rajtuzy stołeczne z Pałacem Kultury i Nauki oraz Syrenką, gryfne ślónskie prezentujące szyby górnicze oraz katowicki spodek, a także krakowskie ozdobione smokiem wawelskim, Sukiennicami i kościołem Mariackim.
Aktualnie na stronie gabriella.pl/pl/rajtuzy-lokalne/ można wybrać spośród 9 oryginalnych wzorów rajtuz:
- stołeczne
- z miasta Łodzi
- fabryczne
- awangardowe
- miastowe
- rowerowe
- ZOO
- ślónskie
- krakowskie
Agencja Tango stworzyła projekty znaku słowno-graficznego, jak i opakowania. Poprzez zastosowanie rozwiązań brandingowych, inspirowanych plakatami i grafiką retro, oddany został indywidualny charakter każdego miasta. Spójna, a zarazem silnie wyróżniająca się linia opakowań stawia na oryginalność.
Design opakowań sugestywnie komunikuje siłę, kobiecość oraz indywidualność. Opisy w gwarze lokalnej wprowadzają w niepowtarzalny klimat regionu.
Produkty dostępne są w sklepie internetowym klienta: gabriella.pl, sklepach branżowych, patronackich, a także podczas różnych targów i imprez okolicznościowych. To doskonała pamiątka lub pomysł na wyjątkowy prezent.
„Rajtuzy lokalne” to śmiałe i oryginalne przedsięwzięcie, które powstało z połączenia pasji i wiedzy, z myślą o odważnych polskich kobietach dumnych ze swojego kraju oraz regionu. Nie mogło być inaczej, gdy „z miasta Łodzi się pochodzi”.