Trudne wybory
Wybór agencji marketingu internetowego to strategiczna decyzja, mająca daleko idące konsekwencje dla rozwoju marki online. Konkurencja na rynku jest ogromna. Strony internetowe kuszą wciąż nowymi propozycjami. Praktycznie każda agencja przekonuje, że jest najlepsza, najtańsza, najszybsza. W chaosie informacyjnym łatwo dokonać niewłaściwego wyboru. Poniższe wskazówki mają pomóc uniknąć błędów.
Profesjonalne relacje
Z naszego doświadczenia wynika, że najważniejsza jest komunikacja. Nasi konsultanci potrafią wysłuchać oczekiwań zleceniodawcy, a także ocenić i doradzić odpowiednie działania. Współpraca, według nas, polega na obustronnym dialogu i wypracowywaniu satysfakcjonujących kompromisów. Problemy w takich drobnych kwestiach jak szybkość odpowiadania na maile, możliwość dodzwonienia się lub umówienia na spotkanie, informacja o realizacji działań, kładą się cieniem na całokształcie współpracy. Nasi pracownicy dużo pytają, wyjaśniają, są otwarci i elastyczni. Częsty kontakt z klientem oraz przejrzystość prezentacji prowadzonych działań to atuty, które zdecydowanie odróżniają nas na tle konkurencji.
Badaj, sprawdzaj, weryfikuj
Dotychczasowe doświadczenie agencji ilustrują zakończone kampanie oraz portfolio. Zdarza się niestety, że agencje chwalą się nie swoimi projektami. Czasami spotykane jest również wyolbrzymianie własnych osiągnięć, dodawanie znanych firm do listy swoich partnerów, manipulowanie liczbami zrealizowanych zleceń. W Agencji Brandingowej Tango udostępniamy archiwum naszych realizacji. Chętnie dzielimy się naszymi sukcesami popartymi prawdziwymi referencjami oraz rekomendacjami.
Rzetelność
Dotrzymywanie terminów wypływa z szacunku dla kontrahenta. Bieżące zmiany deadline’ów powinny być z wyprzedzeniem komunikowane i uzgadniane. Zapisy umowy powinny być przejrzyste i w razie konieczności omówione oraz wyjaśnione. Nasi klienci otrzymują pełną informację o warunkach współpracy i modelu rozliczeniowym. Każde zlecenie poprzedza dokładna analiza branży, konkurencji oraz budżetu. Na poszczególnych etapach prowadzony jest bieżący monitoring, optymalizacja, a także systematyczne raportowanie.
Kompleksowość
Zdarza się, że agencje specjalizują się tylko w jednym aspekcie marketingu internetowego. W ramach nowej usługi Tango udziela całościowego wsparcia w zakresie strategii e-marketingowej, kampanii Google Ads, pozycjonowania, Content Marketingu, pozycjonowania sklepów, pozycjonowania międzynarodowego, audytu, szkoleń i e-PR, monitoringu marki oraz optymalizacji konwersji. Nasze kompleksowe rozwiązanie oszczędza czas, racjonalizuje koszty, wzmacnia efektywność i zapewnia pełne wykorzystanie potencjału firmy.
Poznaj nasze wartości
Fundamentem każdej relacji powinno być zaufanie, szacunek oraz odpowiedzialność. Traktujemy każdego jak partnera, oferując wsparcie, a także kompetentne porady w trudnych sytuacjach. Wprowadziliśmy darmowe konsultacje, których celem jest pomoc w wyborze kluczowych działań e-marketingowych.
W 1991 roku połączyła nas pasja do projektowania oraz tworzenia. Wyróżnia nas:
- profesjonalne przygotowanie
- solidność
- oryginalność
- skuteczność
- elastyczność
- szczerość
- otwartość
- zaangażowanie
Przede wszystkim zaś, utożsamiamy się z celami klientów. Dajemy prawdziwe rezultaty takie jak, zwiększenie ruchu na stronie, poszerzenie bazy odbiorców, profesjonalny wizerunek marki, wzrost sprzedaży, konwersję na stronie, czy wzrost współczynnika ROI.
Brzmi zbyt pięknie, by mogło być prawdziwe? Taka jest prawda o Tango. Dla nas liczą się ludzie. Odważnie, ale i odpowiedzialnie podejmujemy nawet najbardziej wymagające wyzwania, oferując Klientowi więcej, niż oczekuje. Z nami zawsze będziesz wyprzedzał konkurentów o krok.