Kongres Best of Online Marketing 2018, czyli co łączy rock, UX, Social Media i Złote Tarasy
10 i 11 października w Warszawie odbyło się niezwykłe wydarzenie – Kongres Best Of Online Marketing. Tegoroczna 18. edycja była wyjątkowa zarówno pod względem programu, jak i rockowej oprawy. Trwała dwa dni i była wypełniona prezentacjami oraz warsztatami prowadzonymi przez najlepszych ekspertów z branży.
2018-10-12, 09:56

Otwierająca prezentacja Marcina Maja wprowadziła nas w krainę strategii promocji i reklamy online. Ekspert w zakresie marketingu perswazyjnego odpowiedział na pytanie: „Jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta?” Zaprezentował interesujące przykłady strategii stosowanych przez duże marki oraz zapowiedział zmiany, jakie czekają nas w 2019 r.

 

Następnie na kongresowej scenie w Złotych Tarasach pojawiła się Julia Izmałkowa, która omówiła aktualne zagadnienia związane z influencer marketingiem, pokazała jak korzystać ze współpracy z influencerami, by wykorzystać w pełni potencjał tego kanału marketingowego oraz jak ustrzec się błędów.

 

Występujący po niej, Michał Sadowski skupił się na skutecznym zdobywaniu i utrzymywaniu lojalności klientów. Udzielił praktycznych wskazówek dotyczących budowania zaufania oraz mocnego brandu.

 

W jaki sposób stworzyć wzorcowy plan marketingowy uwzględniając wytyczne na 2019 rok, wyjaśnił Artur Maciorowski, szkoleniowiec e-marketingu, Redaktor Prowadzący magazynu Online Marketing.

 

Przez Social selling krok po kroku przeprowadził nas Artur Jabłoński - Specjalista w zakresie content marketingu. Pomógł nam odkryć sekrety skutecznej sprzedaży w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C oraz nauczył sztuki dostosowywania narzędzi i kanałów dystrybucji do wybranych grup docelowych.

 

W świat Marketing Automation jego wad i zalet, korzyści i zagrożeń wprowadził słuchaczy Łukasz Kosuniak. W interesujący sposób pokazał, jak można wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży.

 

Paweł Tkaczyk, ekspert w zakresie budowania marki w sieci, postawił pytanie „Jak zbudować silną markę w Internecie?”. Odpowiedzi udzielił na wybranych przykładach skutecznych praktyk, przekazując rekomendacje dla marketerów oraz właścicieli firm.

 

Kolejna zajmująca prelekcja Barbary Stawarz-Garcia dotyczyła twórczych sposobów planowania i przeprowadzania kampanii content marketingowych.

Jako ostatni swoją prezentację przedstawił Igor Farafanow z UX Ninja. Podzielił się on swoją wiedzą z zakresu projektowania użytecznych stron pod kątem User Experience.

 

11 października był dniem przejścia na praktyczną stronę mocy online marketingu. W programie równolegle zaplanowane były dwa warsztaty. Na pierwszym z nich Franciszek Georgiew przedstawił tajniki sprzedaży na Facebooku oraz Instagramie. Atrakcyjne zajęcia, pełne pouczających przykładów pokazały, w jaki sposób tworzyć i monitorować reklamy w Social Mediach. Alternatywą dla uczestników było szkolenie z Influencer marketingu i marketingu rekomendacji prowadzone przez Kamila Bolka,

Patryka Brzozowskiego oraz Magdalenę Urbaniak. Prelegenci opowiadali o tym, jak korzystać z Influencerów i w jaki sposób inwestować w Influencer Marketing, aby uzyskać jak największą korzyść.

 

Od 12.30 do 13.55 branżowe sekrety e-mail marketingu ujawniał Artur Maciorowski, demaskując wady i zalety systemów mailingowych.

 

Wideomarketing oraz Storytelling nie ma już przed nami tajemnic dzięki Magdalenie i Bartłomiejowi Daniłoś. Ten znakomity duet przedstawił najnowsze trendy wideo w social mediach, a także sprawdzone rozwiązania oraz porady dotyczące contentu, Godne uwagi były również poruszane zagadnienia związane z reklamą i pozycjonowaniem na platformie You Tube.

 

Dla pasjonatów AdWords niewątpliwą atrakcją były warsztaty prowadzone przez Krzysztofa Marca i Karola Dziedzica W drugiej Sali Złotych Tarasów Szymon Słowik i Damian Sałkowski omówili kulisy pozycjonowania wzbogacone inspirującymi case studies działających już kampanii.

 

Znaczenie online marketingu jest niepodważalne w dzisiejszym świecie. Jak jednak przekuć działania w sukces, nauczył nas kongres wyjątkowo bogaty w wartościowe treści i doświadczenia. 

KONTAKT / AUTOR
Kontakt
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.